Monday, April 17, 2006

love of my life

nu am idee cum au inceput sa curga randurile astea. m-a lovit dorul, de fapt. dorul de persoana care acum e atat de departe de mine... stiu ca ar trebui sa o simt aproape, stiu ca e mereu langa mine orice as face, insa totusi, e atat de departe.

ne despart niste kilometri, destul de multi la numar uneori, alteori par la o aruncatura de bat. dar e de parca ar fi tot timpul aici, e de parca astept din moment in moment sa ma sune, sa imi sune la usa, sa ne intalnim, sa o luam la pas pe strazi, fara vreo tinta anume.

imi lipseste atat de mult uneori, incat ma sufoca. imi lipseste sa ii spun "I love you", imi lipseste sa ii spun "You mean the world to me", imi lipseste sa ma tina de mana, sa ii plang pe umar, sa ma sprijine.

astept in fiecare zi cu sufletul la gura, astept sa mi se spuna "asta e ziua cand vin acasa". si ziua nu mai vine.

I MISS YOU!!!!

2 comments:

Alecu said...

mi-a soptit o pasarica, nu demult, ca nu mai ai mult de asteptat :D

Amelia said...

days go by and still... :">
mie mi-a zis direct privighetoarea de ea ca habar nu are cat mai am de asteptat :((

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.