Monday, June 04, 2007

Cine are nevoie de motive?

Am asistat zilele trecute la o discutie pe tema "De ce sa ai amanta?" Pai daca ar fi sa rezum pe scurt cele 10 motive primordiale, ordinea ar fi cam asa:
1. Bad sex.
2. Bad sex.
3. Bad sex.
4. Bad sex.
5. Bad sex.
6. Bad sex.
7. Bad sex.
8. Bad sex.
9. Bad sex.
10. Bad sex.

Dar daca punem invers problema? Daca am cauta 10 motive sa NU ai amanta? Si aici astept feedback de la voi. Cineva mi-a zis ca as putea sa pun de 10 ori "good sex". :D

Eu inca nu sunt convinsa ca e destul. Feed me answers.

16 comments:

dragos s. said...

hm..nu neaparat bad sex-ul...poate bad mouth de multe ori...:P..sunt mai multe motive pt care iti cauti o amanta..nu neaparat bad sexul...

dragos s. said...

iar invers...10 motive sa nu...hm..eu zic ca e doar unul...love....

Amelia said...

mama, ce de casa te-ai facut! :P

dragos s. said...

n-are nici o treaba cu daca m-am facut de casa..:P...dar stii foarte bine ca asa e..;)

Anonymous said...

Amantă? Nu ştiu...eu nu am perceput nevoia asta nici în ultimele momente ale unei relaţii, măcar. S-ar putea să fiu cretin, dar am ajuns la stadiul la care mă pot atinge de o femeie cu condiţia să îmi spună cu adevărat ceva. Amantă? Percep gestul acesta ca pe un afront faţă de tine...ca pe imposibilitatea de a face faţă unui moment mai greu...sau de a face lucrurile corect, dacă ceva nu mai merge...sau ca pe o imbecilitate, dacă ea este acasă, şi tu cu cealaltă, că este mai proaspătă...
Sorry de intervenţie. Sunt sigur că va smulge câteva zâmbete...dar am zis să arunc cu părerea...

Amelia said...

Da, a smuls cateva zambete, insa in nici un caz nu au fost ironice. E oarecum reconfortant sa vad ca mai exista unii care tin la anumite valori, care pare-se ca s-au prafuit de ceva vreme.

arlechinu said...

depinde de la om la om, fiecare reactioneaza altfel chiar si in aceleasi circumstante. amanta e una, o aventura e alta, poate merita facuta si distinctia asta. si pentru ca nu ma pot abtine... intreb si eu ce ma intereseaza mai mult pe mine: de ce au femeile amant? :)

Amelia said...

Femeile au amanti numaidin motive de alea siropoase. Ca simt ca barbatul nu le mai iubeste, ca au impresia ca nu li se acorda destula atentie, you know, crap-uri de astea. Nu cred ca am intalnit pana acum o femeie care zica "bai, am un amant, fiindca am chef sa mi-o mai trag si cu altcineva".

Sa fiu sincera, mi se pare absolut idiot sa cauti alinarea in bratele altcuiva. E mult mai simplu sa o termini acolo unde nu mai merge, si sa incepi o alta relatie. Insa, desigur, femeile nu sunt dispuse sa renunte la "stabilitate" si "siguranta".

Bunch of crap, if you ask me. We all just wanna get laid. Male or female.

Anonymous said...

Am scăpat. Mă simt atât de uzat uneori...
:) Mulţumesc.

Anonymous said...

amanta...asta e o notiune plina de nuante. bad sex? poate. good sex? si asta se poate. no sex at all? well, asta da motiv mai oameni buni :D :D

serios vorbind, daca intr-o relatie notiunea de prietena, sotie e similara cu cea de amanta problema e rezolvata. parerea mea :D

Amelia said...

Tu esti idealist, e clar.

rob said...

ey !
post some of your wonderful photography ! ;-)

Anonymous said...

De ce sa ai amant/a ? - fructul intrezis.

De ce sa nu ai amant/a ? - din respect ... pentru tine sau pentru celalt.

iar paharul poate fi oricand pe jumatate gol ori pe jumatate plin ...

Mihai Gagiu said...

Ăia care aaau amanţi rescpectiv amante ie nişte laşi, pe cuvînt! Păi ce pana mă-sii, cum ziceai şi tu, amelia, să puie naibii punct şi de la capăt. Cu alta rescpectiv cu altu, funcţie de caz. Chestia cu amanta ie deja alceva, ie cu implicare emoţională, ie cu cheltuit bani, în primu rînd, ie cu petrecut tinp liber şi astea, zic io. Casă trag linie io zic că n-are legătură cu bad sex, asta ie prima chestie de-ţ vine-n minte cînd eşti întrebat, ăla e scăparea ta de moment, casă te scoţi, deci io zic că n-are-a face.

alfel,
un motiv pentru care n-ai avea amantă: biing smart

Anonymous said...

Depinde de lucrurile care te leaga de partener, de valorile individuale, etc. Poti aborda kestiunea fie statistic, fie personal.

Personal - am principii. Nu imi lipseste sexul prea mult, insa m-am ferit de feedback-ul interior, care sigur ar dura mai mult decat partidele de amor...

Viorel Mocanu said...

Apropo de sex...

Atunci când e bun, contează cam 20% într-o relație.

Când e prost însă, contează cam 80%.

De ambele baricade.

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.