Monday, April 14, 2008

Romanta fara Muzica

Şi-n seara când ne-om despărţi
Te voi ruga, [...]
- Să-ţi aminteşti c-ai fost şi-a mea!...

Si pana la urma, ce as vrea sa spun? Sunt atat de multe... As vrea sa ii multumesc ca m-a facut ceea ce sunt azi, sa ii spun ca nimeni nu mi-a mai dat mere rase de cand m-am mutat de la ea, ca nu e nimeni pe pamant care sa fi desfacut de atatea ori un pulover, doar pentru ca ei nu i se parea ca o sa imi placa asa, ca nu stie nimeni sa imi faca taietei cu varza asa ca ea, ca nu imi place ca parul ii miroase a solutie de permanent, ca mor de dragul ei cand o vad cum se aranjeaza cand merge in oras, ca mi-e draga pana peste poate cand spune "Io zic".

Mi-e destul atat. Restul de ani am sa ii port in mine pana in ziua Z, cand am sa-i aduc ofranda doamnei.

1 comment:

Anonymous said...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.