Thursday, February 05, 2009

The Stardust Fairy

Photo by Alecu Grigore

M-am hotarat sa incep de astazi o serie de posturi (scurta, ce e drept) despre prietenii mei. Regula e simpla: one post, one friend. Explicatia acestei serii este de asemenea simpla: indiferent de circumstante, vreau sa mi-i amintesc mereu asa cum ii simt acum: dragi si apropiati.

Astazi, The Stardust Fairy. Adica Bogdan. Numit astfel pentru ca mai nou a descoperit like the uberdorky game, in care se afla pe o nava, intr-un univers imaginar, si face brokeraj. Cu stardust, cred eu, ca deh, ce altceva ai putea sa vinzi si sa cumperi intre stele? :D

Bogdan probabil ca e the geekiest guy I know. Si asta nu e deloc un lucru rau. Cred ca e singurul dintre prietenii mei pe care pot sa il rog sa imi scrie din memorie un cod de html. Si mai e si casual-smart, ca sa zic asa. Atat de funny incat stiu ca orice intalnire cu el se va lasa cu hohote de ras. Bogdan e singurul om pe care il cunosc care recunoaste Genius - Orasul trist dupa primele acorduri. Bogdan rade des. Si sincer. Si are o mansarda deliciously cozy. :D

Bogdan are si doua maaaaari carente: unu - nu ii place fundul meu and I am currently working on that, si doi - nu are prietena. And I have noooo idea why.

Logstory short, acesta e primul dintre prietenii mei. Mentionez ca nu am ales o ordine anume, Bogdan a fost primul pentru simplul motiv ca tocmai ce m-am vazut cu el. Si da, am ras.

Glad to have you around, Bogdan!

6 comments:

arlechinu said...

cumva speram ca glumesti cand ai spus de ideea ta de a pune pe blog povestea asta ;)

Amelia said...

Cumva credeam ca ma cunosti mai bine ca sa stii ca ideile mele sunt putine, dar fixe :))))

arlechinu said...

mhm, trece si naiv pe lista de mai sus atunci :)

Amelia said...

Cu ocazia asta, tocmai mi-ai confirmat intreaga pledoarie din post :)))

arlechinu said...

ca sa te citez, ai idei putine dar fixe; avea vreun rost sa incerc sa te contrazic? :P

Amelia said...

Da, mi-ai fi dat doar motive sa spun again and again "Q.E.D." :)))))

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.