Sunday, March 25, 2007

Frana si de la capat?



Ne trece timpul prea repede, si habar nu avem ce sa facem cu el. Ne trec secundele si nici macar nu ne dam seama. Pana ne desteptam noi din crunta reverie in care ne azvarlim voit, rotile incep sa nu ni se mai invarta la capacitate maxima, sabotii de frana par sa fi ruginit, si viteza maxima admisa pe sinele noastre scade dramatic. Nici macar atunci nu cred ca devenit perfect constienti de cat de mult si de intens ne irosim viata, cat de neglijenti suntem si cat de aroganti. Nu am sa imi reincep discursul ala vechi cu "mergeti acasa si spuneti-le celor dragi cat de mult ii iubiti", insa, in sinea mea, stiu ca asta am de facut. Stiu ca nu am timp de pierdut, stiu ca daca nu ma trezesc acum, s-ar putea sa fie deja prea tarziu. Am atatea lucruri de facut inainte sa trebuiasca sa ma supun limitei de viteza...


2 comments:

Anonymous said...

un blog frumos si lucrat...

cer permisiunea de a folosi pe al meu blog cite ceva din gindirea/cugetarea/scrierea ta... parca as fi scris eu... pacat ca, in comparatie cu tine, eu par, de cele mai multe ori , ca nu am toate cuvintele la mine...

oricum privesc pt a-mi reveni sufletul in matca ... ma imbogatesc citind un astfel de blog, mai bine zis asa creatie...

multumesc

Amelia said...

Sunt convinsa ca poti sa iti gasesti propriile cuvinte. Poti sa folosesti ce vrei, in contextul in care a fost publicat. As in cu drept de autor pe ele si link catre textul original.

Mersi

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.