Sunday, December 30, 2007

Bilant

La sfarsit de an, nu am sa imi fac bilantul pe 2007. Ar fi prea multe de spus, prea multe locuri de prezentat, o groaza de intamplari care mi-au marcat anul si nenumarate emotii pe care in nici un caz nu am cum sa le reproduc in cuvinte.

Sunt insa unele lucruri care merita spuse: merita sa va amintesc tuturor ca avem cu totii asa mare nevoie de parinti... Nu ne dam seama de asta mai niciodata, decat poate in momentele in care suntem noi cu gandurile noastre. Eu am simtit asta cand am impodobit bradul cu mama mea buna. Mi-a fost bine acasa, cu ea. Mi-a lipsit papa, mi-a lipsit ultima ora tarzie din noapte cand am impodobit bradul cu el, insa am inteles ca nu pot sa imi leg existenta de amintiri pe care stiu ca nu am sa le mai pot reinvia vreodata. Am sarit de la o idee la alta. Tipic, stiu, boo. Simteam nevoia sa spun asta.

In alta ordine de idei, i-am facut mamei blog. Abia astept sa o citesc, mama scrie asa de frumos. Sper doar sa aiba puterea sa isi publice gandurile.

Si nu in ultimul rand, am si eu o dorinta pentru anul care vine: vreau sa fie toti cel putin asa de fericiti pe cum imi doresc eu sa fie. Toti o merita din plin. Mi-am schimbat complet atitudinea fata de oameni, si vreau din tot sufletul sa li se intample cele mai frumoase lucruri.

Gata, hai, La Multi Ani tuturor, happiness, merriness, peacefulness.

1 comment:

Anonymous said...

să crești mare :)

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.