Wednesday, November 19, 2008

Despre lasitate si oportunism, intr-o forma delicata

Ceea ce a fost o zi extrem de ciudata se incheie apoteotic cu un post extrem de violent. Mi s-a spus de N ori sa nu postez cand sunt nervoasa, uite ca azi am ignorat acest sfat si postez cu tensiunea la maxim.

As vrea sa stiu cine naibii a inventat notiunea de "a doua sansa"? La ce naiba ne trebuie o a doua sansa? Ca sa ce? Ca sa ni se demonstreze doar ca am avut dreptate din prima? Ca sa putem sa spunem la sfarsit "Ti-am acordat o a doua sansa si ai irosit-o?". E o tampenie. E o bufonerie care ne transforma in lasi si oportunisti pe noi toti cei care acordam si cerem o a doua sansa.

Serios acum. E culmea tupeului sa CERI o a doua sansa? De ce? Nu puteai sa faci lucruri bine din prima? De ce naibii ti-as mai acorda o a doua sansa? Oamenii NU SE SCHIMBA. Asta e un lucru pe care ar fi bine sa ni-l tatuam pe creier. Oamenii doar se modeleaza, se muleaza. O femeie usoara nu va fi niciodata o mama si o sotie model, ii vor bantui mereu ganduri prin creieras, un alcoolic niciodata nu va fi SOBER, ci doar unul care va bea un pahar cand i se va oferi prima ocazie. Deci: de ce ai acorda o a doua sansa unui om care, de o vreme buna, nu face altceva decat sa iti demonstreze ca nu merita o a doua sansa?

Aaaa, da, cum era sa uit? "Toata lumea merita o a doua sansa". NUUUU. Nimeni nu merita nimic. Sa ne fie clar. Nu meritam lucrurile care ni se intampla, fie bune, fie rele. Ele se intampla pur si simplu prin concursuri de circumstante. Dar nu meritam ceea ce ni se intampla. Nu e nici un merit al meu ca acele chipuri dragi mie nu imi mai sunt aproape, nu e nici un merit al meu ca locuiesc intr-o casa frumoasa, si in mod sigur nu e nici un merit al meu o a doua sansa. Mi s-a oferit ocazia sa demonstrez ca sunt worthwhile, as face bine sa o fructific din prima.

Trei femei extrem de dragi mie de cateva zile incoace se tot lupta cu aceasta a doua sansa. Cu toatele imi sunt dragi, sunt cele mai dragi prietene ale mele, si pe toate trei le vad cu mintea incetosata de aceasta a doua sansa. Bai, serios, nu e cazul. Spargeti-va naibii farfuriile alea goale, nu va da nimeni nimic la bufet. Si in plus, mai sunt si alte locuri unde puteti manca. For free. All you can eat.

Argh, mai bine m-as culca...

5 comments:

Anonymous said...

nu reiese daca aceste trei femei doresc sa li se acorde, sau sa acorde a doua sansa.

Amelia said...

Nici nu e nevoie sa reiasa. Dar, pentru linistea noastra sufleteasca, am sa mentionez ca sunt cele care isi doresc sa acorde o a doua sansa.

Jules said...

Cum s-a putut intampla asa ceva? Ai postat, eu n-am vazut. Mai grav, ai postat si eu nu stiu ce a provocat postul. Si mai grav, nu stiu cine e a treia femeie ...:)) Vis a vis de postul tau despre femeile proaste, tac. Mai bine o las asa... Dar cookie, ai atata dreptate. Fuck it all!!! :)) Asa-i ca erai turbata cand ai postat? Ca vroiai sa imparti niste palme? Am auzit ca nu-i indicat sa postezi cand esti nervoasa... Dar hai, in cor: FUCK IT ALL!! :)) (presimt ca asta va ramane in istoria orala a poeziei urbane! si e si cu rima)

nana said...

"delicata forma" n-am ce spune...

Amelia said...

Dona, as fi avut si forme mai putin delicate de a spune asta. Am ales varianta asta, cu multiple delete-uri, pentru ca ar fi sunat MULT prea dur in orice alta forma.
Julesy, da, eram furioasa cand am postat. Da, as fi impartit cateva palme, verbale desigur.
Am de facut doar o corectie: nu vorbesc despre femei proaste, doar despre femei care isi ascund temerile in spatele acestei a doua sansa. Fuck it all!

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.