Tuesday, May 05, 2009

Sleep, sweetie

Toata ziua mi-a fost setata pe muzica. Madalina are nevoie de o melodie romaneasca frumoasa pentru dansul mirilor. Asa ca am inceput sa sap. Laura Stoica - Mai frumoasa, Zob si Mara - Cantec de dragoste, Dan Balan - Despre tine cant, Simona Nae - Coji de portocala, Pasarea Colibri - 2000 de ani, Adela Popescu - Mai ramai, O-zone - Oriunde ai fi.

Dupa care a aparut Julez cu melodii despre prietenie. Cica vrea sa isi faca si un CD. Drept pentru care mi-am stors creierii si cu melodii despre prietenie: Joe Cocker - With a Little Help From My Friends, Savage Garden - Crash & Burn, Sophie Ellis Bextor - Today the Sun's On Us, Creed - With Arms Wide Open,

Si ca sa imi inchei ziua muzicala magistral, am ales pana la urma dintre toate piesele de mai sus... fix niciuna. Pentru ca azi a fost o singura melodie care a revarsat in mine liniste. Enjoy the most wonderful lovesong in the history of lovesongs (o sa imi treaca si obsesia asta desigur, anual descopar cate un lovesong care e THE lovesong. Totusi, am impresia ca Sleep will make it to my top ten :D)


5 comments:

venera said...

roza vanturilor - numai noi
nickelback - i'll come for you

scurt si la obiect :D

Anonymous said...

m-ai omorat cu melodia asta...now im all depressed....

Amelia said...

Pai de ce, duda? Si semneaza si tu, ca am avut dificultati in a ma prinde cine scrie "im" impreuna :))))))

Jules said...

"With arms wide open" nu e a friendship song ci e scrisa for his unborn child :) si inca sunt de parere ca melodia lui Ray LaMontagne,
"Let it be me" http://www.youtube.com/watch?v=5LWpw3CMCEg e the ultimate friendship song :). Si despre Bridge over trouble waters am mai putea spune cate ceva... dar nu, ne oprim aici. CD-ul e facut deja, eu (rusine mie) ti-am citit postul la mai bine de o saptamana dupa ce l-ai scris si cred ca discutia asta am mai avut-o so let's not do the repeat thing :).

Amelia said...

I know ca e for his unbrod child, dar spune-mi tu mie ca NU iti astepti un prieten drag with arms wide open, si ca nu iti doresti sa ii arati TOT ceea ce lumea asta are pentru el.
R we doing the repeat stuff? :))

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.