Tuesday, June 06, 2006

in loving memory




Daddy's Little Girl
Paints the world
With her magic wand...




astazi am senzatia ca pot sa mut muntii din loc. si pentru ca sunt sigura ca pot sa fac asta, azi am ceva numai pentru tine. these are just for dad. pentru tine, pentru ca tie iti place lumea in culorile in care ti-o desenez eu, pentru ca inca mai am bagheta magica. si, desi acum nu mai depasesc contururile desenate intr-o carte de colorat, ca deh, tehnologic, bagheta mea magica acum se numeste hue/saturation, stiu ca inca iti mai place lumea in culorile in care ti-o pictez eu.









ps: Daddy's Little Girl nu mai exista. decat undeva adanc in mine, si undeva la 2 metri sub. Daddy's Little Girl inca mai sunt eu, insa pentru nimeni altcineva decat papa.

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.