Tuesday, June 20, 2006

lentila si eu

daca ne ascundem in spatele principiului morbid ca "errare humanum est", niciodata nu ne vom corecta greselile. si tot in baza abstractizata si hiper extrapolata a acestui principiu, ne vom spune ca asta e scuza pentru care avem inhibitii, care, de ce sa nu o spunem, uneori ne surprind si pe noi.

de cand ma stiu mi-a fost teama de o groaza de lucruri. cu timpul insa, si sub impulsul momentului, sau prin concursul imprejurarilor, m-am vazut nevoita sa imi cam depasesc majoritatea temerilor. mi-era teama sa vorbesc in fata unui auditoriu, nici o problema, primele examene scolastice orale m-au fortat sa ma asez in fata oglinzii si sa imi sustin disertatiile. mi-era teama de intuneric, asa ca o ratacire in cimitir pe la 10 seara m-au lecuit si de asta. mi-era teama de durere, m-am dus sa ma operez.

spre surprinderea mea insa, ma gasesc acum in fata unui mic obstacol, pe care uneori mi-e greu sa il depasesc. uneori ma inhiba lentila. si nu pot sa inteleg defel motivul pentru care mi se intampla asta. mi se pare anormal sa te inhibe lucruri pe care le iubesti, oarecum chiar stupid sa iti fie teama de un obiect atat de inofensiv. de cele mai multe ori, inainte sa ma vad in fata lentilei, mi-e capul plin de idei, de attitudes, de poses, de regii. cand ma vad insa in fata ei, ceva in mine se blocheaza. si desi stiu exact ce trebuie sa fac, corpul si fata mea refuza sa ma asculte. incerc sa imi impun sa imi relaxez mintea, insa probabil tocmai asta e problema. nu ar trebui sa imi impun nimic. ar trebui sa fiu relaxata de la a la z. ar trebui sa am capacitatea sa o ignor, sa nu o simt ca ma aproape arde.

poate ca pe considerentul asta, de cele mai multe ori evit privirea direct in lentila. caut un alt punct, caut un sprijin sa imi ancorez privirea, caut reperul caruia sa ii arat ce am in cap. numai ca nu intotdeauna imi iese. si atunci ma infurii, nu ma mai relaxez defel, nu mai imi vine nimic natural, sunt nemultumita de rezultatul pe care inca nu l-am vazut. si desigur ca am si dreptate. mi se demonstreaza ulterior.

oare ceaiul verde ar face the magic trick?

http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=4558719

3 comments:

Amelia said...

eh, spune-i asta fotografului, desi, cunoscandu-l, stie deja :D

sweet as always, pupa-te-as :*

Alecu said...

se intrevede o sedintza foto cornel cu amelia. sa vedem cine va sta in spatele lentilei si dc vor fi sau nu balonashe :D

Amelia said...

cine se intrevede cu ce mah? si amelia de ce nu stie nimic de asta? :D
baloanele le faci tu, vrei? :P

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.