Wednesday, July 26, 2006

Natural Tendancy

This goes back... 6 years. Quoting: "You'll always have a natural tendancy to cuteness and sweetness. But I guess you already know that."

Well, I may have known that, and that guy may have known that, but, apparently there are other natural tendancies neither him, nor I, ever imagined.

Ieri, am ajuns la Laura, nici macar nu stiu exact cum am ajuns acolo, cert e ca s-a speriat fata. Mi-a spus ca de la o vreme parca nu mai sunt eu, ca sunt teribil de nervoasa si de stresata, ca nu ma mai concentrez din cauza altor griji, ca nu mai rad cum stiu eu. Ja, well, sa zicem ca de la o vreme nu am avut cele mai prielnice conditii ca sa rad? Sau poate ca e doar o scuza ieftina, ca sa nu fiu nevoita ca am si tendinta naturala sa oversize-ui orice, sa ma implic mai mult decat ar fi cazul, si sa ma consum nervos pentru tot. Desi stiu ca ar trebui si stiu si cum ar trebui sa imi dozez energia, refuz cu incapatanare sa fac asta.

Alaltaieri seara, mi-am petrecut ceasurile libere la birou. A fost prima oara cand am facut asta, si sper sincer sa fi fost si ultima oara. Nu vreau sa ajung o workaholica, nu vreau sa imi folosesc toata energia si concentrarea aici. Imi dau seama ca faptul ca postez de la birou nu mai auta defel sa imi sustin cauza :))

Timp de doua zile am alergat ca o psihotica sa rezolv o chestie care putea sa fie atat de simpla de fapt... Insa probabil ca dca nu complic cumva lucrurile nu sunt eu. De parca nu mi-ar placea sa traiesc fara stres. De parca nu as avea reflexe daca nu sunt sub stress. De parca neuronii mei ar refuza faca sinapse in cazul in care simt un pic de relaxare.

Dar poate ca pe de o parte e ok ca ma implic. Adica stiu ca sunt maxim focusata pe ce ma intereseaza. A, pe dracu, nu e nici pe departe asa. Focusing entirely on on thing makes me miss the big picture. And I do not want to miss the big pictue, cuz tis' so nice!!!

Bottom line, am I turning into a naturally tendancied stressed out workaholic?! :((

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.