Tuesday, July 18, 2006

Overview

Super week-end. Toate trenurile au trecut peste mine. Mucho dolor. Fisico.

Sa nu cumva sa uit, atb to M&F, abia astept sa vad cum o sa fie za baby. Ca daca o sa aiba ochii ei si gura lui, o sa franga a shitload of hearts.

Very much fun, I am starting to love weddings. Which kinda freaks me out, ca deh, poate ca la un moment dat o sa vina si timpul meu. Still, cred ca mai am timp pentru planuri.

Notes to self:
1. NU iti invita toate rudele, sunt plictisitori, formali si etichetatori, o sa te enerveze la culme si o sa iti strice nunta de tot.
2. NU iti angajezi fanfare sau suflashi, sunt de prost gust.
3. NU te lasa furata, o sa il puna pe mire sa faca tot felul de tampenii ca sa te aduca inapoi.
4. Daca totusi te fura, pocneste-i pe aia care te-au furat daca te duc inapoi pentru o sticla de whisky.
5. NU vrei muzica populara de nici un fel.
6. Verifica-i pe toti la intrare. Orice shoseta alba pleaca acasa fara drept de apel. La fel si in cazul sclipiciului din par.

Buuun, then again, de parca nu mi-ar fi fost de ajuns ca m-am facut praf in week-end alergand dupa miri cu L-u', ieri ma mai pune draq sa ma urc in tren si sa ma duc la shachira shachira.

Uber mediatizat, sonorizare foarte ok, DJ-ul din deschidere ar fi facut toti banii, had I actually paid a dime to get in there, intarziere enorma cauzata probabil de o rupere de un mare fel a staf-ului fetii, show de show, live misto de tot, rock sanatos, unduiri exagerate, scuturat din pectorali exceedingly obnoxious, medie de varsta undeva sub limita legala, fete isterice, barbati care mai de care mai machisti, tipand din fundul plamanilor: "Aaaaaaim on tunait, iu nou mai hips dont lai". En general, un eveniment care prin concursul imprejurarilor a fost ok. Call me cheap-shit, dar NU, nu ar fi meritat 80 RON.

As pune o poza, ceva, dar n-am avut voie. Ca deh, piratam imaginea fetii... Bine, e clar ca ainostri nu se dezmint defel, nu se puteau abtine sa nu faca poze cu telefoane sau compacte mici mici. Tare mi-ar fi placut sa ii vad ca raman fara ele, poate ar fi fost o solutie sa ne invatam si noi cum e cu regulile astea.

Notes to self:
1. Nu esti bine la cap daca te urci in tren on a ten minute notice.
2. Nu esti bine la cap daca iti vine ideea sa ma suni ca sa ma urc in tren with a ten minute notice.
3. Daca ai stat 2 zile pe 12 cm, in a treia zi ia-ti dracu in picioare flip-flops.
4. Nu poti sa spui ca ai fi in stare sa dai 200 Eu pe sandalele proastei aleia, si sa fii si convinsa ca ai face asta... (still, superbe exemplare :drooling: )
5. Nu te pune pe iarba daca stai deja cu un inceput de intercostala. N-o sa te ajute sa scapi de ea, ba dimpotriva...
6. Nu mai scrie atata pe blog, iar o sa ti se faca morala :))

All in all, fain de tot week-endul asta, with many special thanks to the starter of it :D

PS: Moooor dupa L-u' ala!!!

6 comments:

Anonymous said...

ce-i ala "L"...ca shackira shackira am inteles...si de ce spui ca stai pe 12 cm, dar ca mori dupa "L" ??
;0)

Amelia said...

ce-mi place sa vorbesc cu anonimi... UBERcool. L-ul exercita asupra mea o fascinatie deosebita, aidoma celor 12cm. legatura intre cele doua nu exista in mod firesc, decat poate ca dintr-o intalnire a lor s-ar putea sa iasa ceva interesant.

Alecu said...

if hips don't lie, L's don't lie, 12cm don't lie then who lies? do 20cm lie ? :)) or do WE lie about 20cm?

nice post, congrats

Alecu said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Uber

Amelia said...

alecu, eu nu mint in ceea ce priveste 20cm. stiu EXACT cat inseamna 20cm. in fiecare zi mi cumpar un achet de tigari de cate 20cm fiecare :)) vezi ca stie je? ;;)

ah, ja, und ein :* danke schon.

cornelu, si pentru asta vrei traducere? ar fi uber redundant :))

Amelia said...

uitasem, cornelu: in ceea ce priveste dslru ala... nu cred ca inca sunt destul de mare pt el :">

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.