Thursday, November 02, 2006

Building Trust Howto

[Quote]Cateodata poti afla mai multe despre o persoana dintr-un jurnal intim decat dupa 2-3 ani de stat impreuna.Eu cred ca n-as fi avut niciodata aceeasi incredere pe care o am acum in prietena mea daca nu m-ar fi lasat sa ii citesc jurnalul din ultimii 8-9 ani, cu toate surprizele si ciudateniile lui. A fost un gest de sinceritate care, pe mine, m-a cucerit. Si increderea vine de la faptul ca, intr-un fel, acum parca ii cunosc limitele.[/Quote]

Am dat mai devreme peste postul de mai sus, pe un forum. Si am ras cu jumatate de gura. Mi se pare ca se acutizeaza tot mai rau lipsa increderii in cei din jurul nostru. Ma uit la mine, si realizez ca si eu am o mare dificultate in a mai arata incredere, indiferent de conjunctura.

"Da, doamna Vasilescu, va trimitem ce ati cerut, azi punem cu TNT-ul".
"Puteti sa imi trimiteti o confirmare pe e-mail, si un numar de inregistrare de la TNT?"
Cu alte cuvinte, te crede mama drac ca o sa trimiti dupa cum ai spus...

"Nu iti fa griji, Amelio, o sa se rezolve si asta cumva. O sa ajungi unde vrei."
"Ba da, imi fac griji, nothing is moving"
Si in zilele rele am senzatia ca nici nu se va mai misca vreodata.

Pe de alta parte insa, observ ca nu am nici un fel de problema cu a imi pune toata increderea in unii oameni. Sunt doi la ora actuala. Si din fericire, nici unul din ei nu cred ca planuieste sa o calce in picioare in curand. Acu as spune, oarecum rautacios, ca ar fi bine sa nu o calce, considerand ca oricare din cei doi m-ar putea pune la pamant definitiv in mai putin de o secunda. Insa nu vreau sa pun raul inainte, prefer sa traiesc avand incredere.

E clar, love IS blind.

13 comments:

Anonymous said...

eu zic ca ala care a scris asta e un idiot. citindu-i jurnalul, a aflat si cati tipi su avut ..hmm...relatii intime cu frumosa lui. Cred ca i-a picat bine de tot

Amelia said...

Eh, nebanuite sunt caile Domnului :))
Daca lui asta i-a cladit increderea, nu are decat omul sa isi poarte cu stoicism destinul.

Anonymous said...

Cand iei pe cineva langa tine, il/o iei cu tot "bagajul" emotional si cu tot trecutul lui/ei. If you can't do that, you might as well leave it be and get out of there. Just my 2 cents :)

Alecu said...

arlechinule, eu zic ca lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Proin erat ipsum, gravida at, cursus eget, suscipit eget, dolor.
:P

Amelia said...

Ce am retinut de la Arlechinu e ca nu o sa imi las jurnalu' din tinerete la indemana.
De la Alecu am retinut numai "dolor" :))

Anonymous said...

asta e de la template-urile de wordpress:)))
Arlechinu dude, o iei cum zici, dar prin asta se intelege ca nu te intereseaza ce si unde facu si ce facu. ca daca se apuca si iti explica cu lux de amanunte cum si de la cine a luat-o in ultimii 5 ani, nu prea o sa iti mai vina sa o saruti. este?

Amelia said...

Pai mah, tu, ca barbat, nu esti bou sa imi citesti jurnalul, si eu ca femeie, nu sunt vaca sa iti povestesc TOT ce am facut :D
Omisiunile fac bine in situatia de fata.

Alecu said...

duke: era sa-ti zic si tie aceeasi chestie. dar inainte check out http://arlechinu.blogspot.com :b si mai vb dupa daca nu esti de acord cu punctul lui de vedere. :P

Amelia said...

Io cre ca tu de fapt mori de frasuri ca nu stii sigur daca te-o injurat Arlechinu acolo sau nu :))

Anonymous said...

arhiduke, o iei cum poti, nu am zis ca trebuie sa iti fie indiferent, dar daca stai sa te gandesti un pic, there isn't much that you can do about what already happened. si din proprie experienta, cu cat stai sa te chinui gandindu-te la chestiile de genul ala, cu atat mai mult iti sabotezi singur relatia curenta...

Alecu said...

cum sa nu stiu, ca doar am fost de acord cu el. cec za comentz :b

Amelia said...

Alecu: Pai ai fost de acord, ce drac sa zici: "Bey, te rup"? :)))

Arlechinu: Puiu, esti nostalgic azi?

Anonymous said...

Nostalgic, naaaah... Sau poate un pic :)

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.