Sunday, November 05, 2006

Playlist no 3 - Energizers

1. Texas - In Our Lifetime
2. Aerosmith - Janie's got a Gun
3. Queen - Get Down, Make Love
4. Guano Apes - Rain
5. Red Hot Chilli Peppers - Californication
6. Limp Bizkit - Nookie
7. The Prodigy - Baby's got a Temper
8. Savage Garden - Break me, Shake me
9. Skunk Anansie - You'll Follow me Down
10. T-Rex - Children of the Revolution
11. Tiamat - Too Far Gone
12. Three Doors Down - Away from the Sun
13. Ana Johnsson - We Are
14. Anouk - Nobody's Wife
15. Garbage - Only Happy When it Rains
16. Kid Rock - Cowboy
17. Marilyn Manson - Tainted Love
18. Republica - Ready to go
19. The Rasmus - In the Shadows
20. Alice Cooper - Poison
21. Billy Idol - Rebel Yell
22. Depeche Mode - Walking in my Shoes
23. Linkin Park - Numb
24. Metalica - Until it Sleeps
25. Live - All Over You

4 comments:

Anonymous said...

amelia, citesc si io blog-ul tau. stiu, si ce daca, nu-s singura. e, ma bag si eu in zeama. aglomeratie mare oricum. eu am inceput cu vis urat, am continuat cu gogu kaizer, si ajunsei la tine. bun. scopul si durata vizitei. merci mult pentru playlist-urile de dinainte, mi-am facut tare frumos cd, si acum se mai pregateste unu!!

Amelia said...

Ma bucur ca playlisturile au avut pana la urma efectul scontat. More coming up, stai numai sa mai realizez si eu ce ascult in functie de stare.

Si nu o sa zic "nu esti singura", ma bucur ca gasesti ceva de citit pe aici.

Thx,
Amelia

Alecu said...

U,u,u,u, pick me next, pick me, pick me :D
\:d/
:">

Amelia said...

:)) I have a slight hunch you have been picked for a while now :P

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.