Sunday, December 31, 2006

Sorcova

Nu am sa imi insir acum mult mediatizatele "New Year's Resolutions". Nici nu am sa ma apuc de urari muuuult prea fade. Nu imi doresc nimic altceva decat sa am aceeasi liniste pe care o am in secunda asta. Stii, boo, cateodata, cand doarme nelinistea din mine, imi dau seama ca linistea e cea care ma tine pe linia de plutire.

Asa ca asta va doresc tuturor. Sa aveti un an linistit. Sa aveti parte de atata liniste cata ii trebuie unui suflet sa isi gaseasca raspunsurile, atata liniste cat ii trebuie inimii sa isi sincronizeze bataile, atata liniste cat ii trebuie urechii sa auda respiratia din dreapta, atata liniste incat vocea mintii sa se auda.

Si daca vreti, puteti sa considerati ca v-am si sorcovit ca la carte.

Love,
Amelia

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.