Friday, February 02, 2007

Fair and Square

ia-ti, femeie, un caiet studentesc si scrie in el: cine te iubeste, cine te hraneste, cine te fute, cinci secrete, 7 carti de luat pe insula, care e culoarea preferata (pun pariu ca bombonul!), ce zodie te tulbura cind iti alegi partenerul de viata, cu ce mina iti atingi lindicul, daca e stinga ai orgasm in doua sau trei minute, daca e dreapta, scuipi pe ea sau mai intii o mozolesti in frisca, stai cocosata la birou sau picior peste cap, ai chiloti cu dungi sau cu buline????

Doamna, la sugestia dumneavoastra:
1. Cine ma ia in brate inainte sa adorm
2. Cine stie sa faca penne rigate
3. Cine imi clatina lumea
4. 5 secrete
5. Luni de fiere (Bruckner), Numele trandafirului (Eco), Adam si Eva (Rebreanu), Jurnalul lui Adam si al Evei (Twain), Lorelei (Teodoreanu), blogul tau (see link above), Jar (Rebreanu)
6. Negrul
7. Se ignora zodia
8. Dreapta
9. Nu se aplica
10. Picior peste picior
11. Cu "Angel"

2 comments:

Anonymous said...

Adam si Eva (Rebreanu), Jurnalul lui Adam si al Evei (Twain), Lorelei (Teodoreanu) -- astea si mie-mi plac, rac, stanga

Anonymous said...

intotdeauna mi-am dorit sa stiu ce gindeste o femeie ! pe bune si fara ocolisuri !
- am intilnit mai multe bloguri in care credeam ca voi citi in femeie... din pacate erau refulari vulgare, exhibitionism de net sau de blog... am inchis scirbit fereastra browserului...

iata ca aici e altceva,pare sa fie o mostra de gindire/simtire femeiasca...

imi place sa cred ca , dincolo de trup si sex, femeia este SUFLET... si ca , fara acest suflet este imposibil sa traim... a nesocoti sufletul unei femei inseamna a nu dori sa-i simti placerea suprema, vibratia reala, inseamna pt barbat o singuratate in doi... ca sa fiu dur, doar o mast. in doi... dragostea e cu totul altceva...

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.