Thursday, February 08, 2007

Spoiled Little Brat

Mi-am urzit din doruri un cocon in care am pus la nani toate sentimentele pe care mirosul de bebelus le trezeste in mine in fiecare dimineata. am pus acolo si caldura trupului care se incolaceste in spatele meu, si degetele care imi exalta simturile, si gustul de portocale dulci proaspat culese de pe alte buze.

Aaxioma: "a iubi inseamna a nu simti niciodata nevoia de a fi singur nici macar pentru 5 minute" a devenit teorema, cu data a implementarii azi, 08 Februarie 2007.

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.