Tuesday, October 23, 2007

Elle


Desigur ca as putea sa va spun acum o poveste despre conditia femeii si lanturile pe care si le pune singura. In mod cert as putea incerca inca o analogie complicata si abstracta despre rugina unei zale si rugina care zace in noi. Dar nu as face decat sa obstructionez adevarata poveste care merita spusa.

Am sa va spun scurta poveste a Ellei. Pe Elle am cunoscut-o acum vreo jumatate de an. In secunda 2 s-a dezbracat fara vreo inhibitie in fata mea, in timp ce imi povestea despre locurile din Europa pe care le-a vazut. Vreme in care eu nu imi reveneam din siderare. Si da, de ce sa mint, nu imi puteam lua ochii de la corpul ei absolut impecabil (asta ar fi alta poveste, si nu am patratele rosii in dotare). Exrem de dezinvolta, extrem de impacata cu ea insasi, mandra ca e femeie si ca poate sa arate asta. Cu un sot care o soarbe din ochi si o incurajeaza sa pozeze, cu o voce usor ragusita, cu o atitudine prietenoasa, Elle e intr-un cuvant model.

Mi-ar placea sa lucrez mai des cu femei atat de in largul lor ca si Elle.

Si, pentru cine inca nu stie, Elle a aparut aici.

5 comments:

Anonymous said...

povestea cu zalele si rugina suna interesant. sigur merge spusa, in alt context daca-i musai.

Amelia said...

Povestea cu zalele si rugina nu e a mea sa o impart. E doar a Ellei.

Dar am sa iti spun cat de curand o alta poveste la fel de frumoasa, pe cuvant de cercetas. :p

Unknown said...

aha.
ok.
tot ce-ncepe cu "a fost odata" e frumos.

Laura said...

am gasit intamplator blogul tau... si am tot citit, si mi-am scaldat ochii cu photo-urile tale...
foarte frumoasa imaginea asta, dar commentul asta e pentru toate posturile tale... Felicitari!
keep up the good work!

Amelia said...

Laura, iti multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca ai gasit ceva ce sa iti placa aici, te astept cu drag sa revii.

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.