Friday, July 18, 2008

Celei care mi-a dat viata

Când braţele-ncep să te doară,
De teamă să nu-mbătrâneşti,
Rămâi tot cea care eşti -
Aceeaşi piatră de moară -
Când braţele-ncep să te doară!...

Iar când, cu ochii spre cer,
Te-ntrebi ce-ai putea să mai faci,
Ascultă, priveşte şi taci!...
Din braţe fă-ţi aripi de fier
Şi zboară cu ele spre cer!...

Sa iti dea Dumnezeu atata liniste incat sa te trezesti intr-o dimineata si sa iti spui: "Astazi mi-e bine". Sa iti dea Dumnezeu atata putere incat sa muti muntii din loc atunci cand va fi nevoie. Sa iti dea Dumnezeu atata bunatate incat sa le dai mana si celor care azi ti-o musca.
La Multi Ani, Mama mea buna, si multumesc, multumesc pentru ca scriu azi aceste randuri.

2 comments:

nana said...

...uneori, nici nu mai simt durerea...e doar o stare ciudata de impietrire, de amortire; cred ca am mers prea departe ca sa ma intorc,cred ca sunt prea "obosita" ca sa ma opresc...
"Doar gandul la tine, ma face sper
In drumul acesta ce duce la cer.
Doar dorul de tine,de chipul tau bland
Imi spune mereu...in curand, in curand..."

Ii multumesc in fiecare clipa lui Dumnezeu, pentru ca m-a binecuvantat cu un copil ca tine...si tie, pentru ca imi luminezi si calauzesti viata.

Amelia said...

Nu TU esti cea care trebuie sa imi multumeasca mie, ci EU sunt cea care trebuie sa iti multumeasca mereu, intr-una, fara sa obosesc vreodata.

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.