Wednesday, July 23, 2008

Dannyelle: hai mah nu ai gasit pe nimeni sa-mi ia locul?

Well, NU.

Si nici nu am chef sa gasesc pe altcineva. Pentru ca ceea ce am crescut in mine pentru tine nu prea se poate smulge din radacini si muta in alt ghiveci. Pentru ca ceea ce esti tu pentru mine nu a mai fost nimeni niciodata, si stiu ca nici nu o sa mai fie.

Mi-ai tinut pachetele de tigari, ai ars hartii in chiuveta cot la cot cu mine, am facut calcule pe calendar, ai ascultat Ambra cu mine, ai tipat pe Camisra - Let Me Show You cot la cot cu mine, am baut vodka din acelasi pahar over and over again, te-am spalat pe cap, ti-am imbracat bluzele si mi-ai imbracat fustele, m-ai acoperit cand m-am dus la Rares, pfff, sa mai continuu?

Ti-e destul de clar ca nimeni nu are cum sa iti ia locul?

PS: Did I ever tell you how much I love you?

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.