Saturday, July 12, 2008

Efcinci - page cannot be displayed

"Asta face parte din categoria "

Cam multi reprezentanti ai speciei asteia lately. Incep sa am filme gen "The Net", cineva o sa imi fure intr-o zi identitatea si o sa se foloseasca de ea, si eu nu o sa mai pot nici macar sa imi ridic o carte de la Oficiul Postal nr 1. :))

Bai, deci seriously, ce e cu specia asta care isi umple timpul traind viata altora? Stai de dimineata pana seara cu degetul pe efcinci pe toate site-urile pe unde stii ca iti activeaza "idolul", il gugalesti de 7000 de ori si esti convins ca there is MORE to it, sapi, ii cauti prietenii, stai de vorba cu ei, asudezi all day long incercand sa patrunzi mai adanc.

La modul cel mai serios, eu zic ca e cazul sa incepeti sa va vedeti de viata voastra. Error. E cazul sa incepeti sa va construiti o viata a voastra. Pentru inceput va sugerez ALT+F4+U in loc de F5 :D Mega efect, I swear, cea mai tare chestie inventata de Microsoft :D

In alta ordine de idei, isn't it fun to watch the struggle for knowledge of others? :D

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.