Tuesday, June 09, 2009

Faux-Pas

Atunci cand stai pe scaunul stomatologului, incerci sa te gandesti la orice altceva decat la ceea ce se intampla in acel moment. Asta am facut si astazi, numai ca astazi nu am reusit sa ma setez decat pe faux-pas. Faux-pas ale mele. Sa vedem:

1. De cate ori am avut divergente temporare cu cineva, am fost furioasa si am exprimat pareri din cele mai colorate despre persoana respectiva. Da, imi asum dreptul sa spun ce imi vine la gura atunci cand sunt nervoasa, fara a simti fundamental lucrurile respective. Ceea ce nu cred ca e bine. Well, spank me, I am bad. De fiecare data cand a existat o situatie de genul asta, clar ca am picat prost. Cel caruia m-am destainuit cu nervii si dracii mei mereu a considerat sa aduca la cunostinta targetului ce am iterat eu. Situatie de unde nu mai ai cum sa iesi onorabil. Buuuun.

2. De cate ori cineva mi-a povestit ceva despre altcineva, m-a pus dracul sa imi exprim parerea. Desi nu e nevoie. Desi din partea mea fiecare este absolut liber sa isi traiasca viata exact asa cum doreste. Nu ma afecteaza direct, nu e problema mea. Insa gura mea nu stie sa taca. Gura mea trebuie sa exprime o parere. Interlocutorii mei mereu au simtit nevoia sa impartaseasca si altora parerea mea. De parca ar fi cuvantul vreunui profet. Astfel incat toti cei despre care am spus la un moment dat ceva naspa, au aflat. Take it back daca poti. Nu, nu poti. Nu ai cum sa iesi onorabil nici de aici. Ce e funny e ca niciodata, dar NICIODATA cand spui ceva bun despre cineva care nu e de fata, nu se va afla. Nuuuuuu. Buuuuuun.

3. Nu mai suport sa fiu tampon. Toata viata mea am fost tampon. Daca doi oameni s-au certat, eu am fost tamponul dintre ei. Si nu e funny deloc. Indiferent cat ai incerca sa fii nepartinitor, vei lua partea unuia dintre ei, si el va intelege asta. In final, cele doua parti se vor impaca pupandu-se in fund most likely, pentru ca adevarurile nu se spun niciodata pe de-a-ntregul, ci trunchiate si cosmetizate, si eu voi pica naspa. Situatie din care iarasi nu am cum sa ies onorabil.

Drept urmare, eu am decis urmatoarele: dragii mei prieteni, va rog eu mult, nu imi mai spuneti nimic despre nimeni. Daca doriti sa discutam despre voi, perfect. Daca nu, discutam despre vreme. Insa eu nu mai vreau sa stiu nimic despre viata nimanui. Hai sa le lasam tutuor libertatea sa impartaseasca ceea ce vor ei. Hai sa nu mai emitem pareri, hai sa nu mai dam cu presupusul.

Pe aceasta cale, doresc si sa imi cer scuze public de la toti cei despre care am emis vreodata pareri. La modul cel mai serios. Nu ma intereseaza ce faceti, cum faceti, cum rationati si ce trairi aveti. Nu am dreptul sa emit pareri despre voi. Drept urmare, imi cer scuze. Faux-pas, pur si simplu faux-pas. :(

5 comments:

nana said...

...mda, citind postul, am simtit "gustul tau amar"; pacat ca esti inconjurata de astfel de oameni.Tu nu meriti asta. Eu te cunosc si stiu ce poti; stiu ca nu ai spune ceva rau de cineva fara motiv, stiu ca parerile tale sunt pertinenete si obiective; mai stiu ca ai sufletul bun si inima larga, cat sa incapa toti cei care te inconjoara...dar, din pacate se devedesc a nu avea calitate...ghinionul lor ca te pierd, pentru ca esti o persoana deosebita si un foarte bun prieten.
Ai mare grija pe viitor pe cine "primesti"langa tine...

Amelia said...

Stii care e marea problema? Ca nu ma invat sa imi tin gura. Si oricat de buna as fi, si oricat de larga inima as avea, gura tot nu mi-o tin. De unde se isca tooot felul de porcarii. Ca si cele enumerate ieri. Dar trece si asta. Sunt ele muuuulte altele sub soare care sunt mult mai importante...

arlechinu said...

Nu-ti tine gura, te rog :) Mai sunt si oameni care vor sa auda ce ai de zis, chiar si cand nu le este pe plac ce aud. Hint hint ;)

Gabriela said...

Hei, Amelia, la fix mi-a picat blog-ul tău, mersi!
Ah, şi faza când vin oamenii la tine, prieteni, cunoscuţi sau chiar străini, şi s-apucă să ţi se destăinuie, despre ei, despre problemele lor cu alţii, ca la un bun şi atent confesor, şi tu, om binevoitor, îi asculţi cu înţelegere, şi-ţi scapă o idee, care ţi se pare inofensivă, despre o situaţie în legătură cu un altul (un altul căruia îi poţi spune oricând sau chiar i-ai spus pe faţă, fără fereală, acea idee şi nu ţi se pare o bârfă), iar după o vreme, din banala ta idee iese un talmeş-balmeş, îţi vine să te iei de cap. Bine a zis, cine a zis, că înţelept e să nu vorbeşti/discuţi etc. nimic despre o persoană în absenţa acesteia. Mersi încă o dată!

Amelia said...

Gabriela, ma bucur ca ti-am fost de folos intr-un fel sau altul. Daca tot aberez cu gratie, macar sa fie cu folos, nu? :)) Te pup, iti urez numai oameni fara prea multe trairi in jurul tau :))

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.