Tuesday, July 28, 2009

Cand am sa fiu mare...

De dimineata m-au luat la rost Pupu si Marmo. Pupu m-a batut la cap sa mai scriu ceva pe blog, Marmo m-a batut la cap sa mai pun niste poze. Asa ca hai sa ii multumim pe amandoi.

Tocmai am coborat pana la vecinii de la Profi pentru o mini-aprovizionare cu materie prima pentru bolognese. Nu stiu cat de mult am vorbit despre asta, sau mai bine zis DACA am vorbit despre asta, insa zona in care am placerea sa rezid este colorata. Foarte colorata. Nu as fi rasista si nu as avea nici o problema cu ei daca ar sti sa taca din gura si daca ar avea un pic de bun-simt. Insa le lipseste cu desavarsire. Se plang ca sunt asupriti si ca oamenii ii desconsidera, insa nu fac nici cel mai mic efort sa depaseasca acest stigmat. Si a naibii sa fiu daca nu ii detest mai mult pe zi ce trece.

O progenitura din aceasta rasa in spatele meu la casierie. Dupa ce ma imbranceste de vreo doua ori incercand sa isi faca mai mult loc la coada, elucubreaza: "Io cand o sa fiu mare, o sa sparg o banca. Si o sa ii impusc pe toti. O sa le zic si o sa ii impusc. Hahaha". Mie instant a inceput sa mi se plimbe prin cap reclama aceea cu copiii care spun ce vor cand o sa fie mari: "Eu vreau sa fiu domnisoara!", "Eu vreau sa fiu Schumacher!", si ma intrebam cum s-a incadra si "Eu vreau sa sparg o banca" acolo. Ei bine, nu, nu s-ar incadra. Asteptam, speram la o reactie din partea mamei. Care mama pare-se ca era prea ocupata sa isi adune toate cele 5 vlastare pe langa ea, ce sa ii mai faca si morala copilului atomic? Tot ce a putut sa spuna a fost: "Vrei o Cola?"

Mi s-a facut gre
ata. Mi-e teama sa deschid televizorul, pentru ca am sa dau de vreo Naomi, Nikita, OTV All Stars, si am sa fug. Intr-o zi voi fugi din tara asta. Sa nu va intrebati de ce.

Si pentru ca am fost destul de acra, hai sa va mai indulcesc putin cu niste poze, vechi vechi, dar care intamplator inca imi plac :D Enjoy!



6 comments:

Doru Oprişan said...

Stirile tv ar trebui sa aiba macar bulina d-aia cu 16 ani... Copiii au impresia ca tot ce se vede la televizor e misto :(

Andi Popescu said...

Daca mai traia Antonescu barem vreo 2 ani... sa-i dea 'mnezău Cielo!

Amelia said...

Doru, stirile si nu numai. Ia pune mana pe telecomanda seara pe la 20-21, sa vezi ce filme se difuzeaza. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca epoca Internetului a distrus orice unda de curiozitate si creativitate a copiilor.
Andi, Andi... Cata dreptate ai :)) Ciordeles cirikliu? ;))

Doru Oprişan said...

Stiu, Amelia. Dar macar filmele au o bulina. Ineficienta, dar macar esti avertizat :)
Anyway, nu mai am tv in casa de cateva luni...

Amelia said...

Este ABSOLUT ineficienta bulina aia. Poate ma ajuta pe mine ca stiu cat de cat la ce sa ma astept de la un film cu 18, insa in nici un caz nu ii ajuta pe foarte multi parinti sa isi trimita copiii la culcare mai devreme, sau, si mai bine, sa le dea o carte sa citeasca.
Ma bucur ca nu ai televizor, nici eu nu am avut un an jumate, insa circumstantele au facut sa ma trezesc dintr-o data cu 3 televizoare in casa. Inutil sa iti mai spun ca nu merg decat pe canale de muzica si pe cele de documentare.

Andi Popescu said...

Barilu? Barilu? :))

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.