Friday, May 05, 2006

scent of feb


mai acu ceva vreme discutam cu cineva despre mirosuri. spuneam ca am tendinta sa asociez mirosuri cu tot felul de amintiri, locuri, oameni, momente. azi am simtit un miros care m-a trimis imediat cu gandul la cateva zile atat de frumoase! ciudat. pana acum, desi inca sunt proaspete in memorie zilele respective, erau o groaza de detalii pe care nu mi le aminteam. astazi in schimb, nu reuseam nicicum sa imi amintesc the big picture, decat fragmente detailistice.

mi-am amintit marea si nisipul din cizme si din par, mi-am amintit briza racoroasa de la miezul noptii, alarma de la 6 dimineata, somnul linistit si extenuarea dinaintea lui. mi-a alergat putin prin gand si vantul puternic din larg, si strazile inguste. cladirile triste si impovarate de povesti, stralucirea si zambetele din jurul meu. mana care m-a incalzit si picurii de ploaie de pe lentila.

best regards,
j'adore by dior...

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.