Saturday, May 27, 2006

settings


sunt setata mai bine decat orice Swiss-made wrist-watch. sunt creata ca sa rezist. cum se zicea: "designed to love, built to last". eh, sa zicem ca sunt aici ca sa raman. nu am de gand sa iti tatuez asta pe frunte, cred ca se vede de la o posta. i am here to last, i am here to win this.

te infurie asta? te infurie sa ma vezi mergand mai departe? te infurie ca nu am nevoie de nimeni? te infurie ca sunt singura care se ajuta? te infurie ca nu plang? te infurie ca imi trec secundele fara intarzieri?

TAF.

nu e problema mea, nu esti tu secundarul meu, nu esti tu bateria mea. nici macar cureaua de pe incheietura nu esti. nici macar firida de abur de sub cadran nu esti.

nu imi esti spin in coaste, nici lacrima in colt de ochi, nici perpetuu, nici discontinuu. nu imi esti nimic. mi-esti rece sub perna cand imi mai bantui noaptea. si mi-esti la doi metri in fata cand mi te smiorcai.

TAF AGAIN.

esti mai concentric decat concentricitatea, esti mai limitat decat limita, si niciodata nu ai sa vezi cerul daca iti uiti mereu inima pe pamant. esti maine si poimaine daca vrei, dar nu esti niciodata azi. si daca nu esti azi, mersi frumos, i think i'll pass any tomorrow, any always.

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.