Saturday, May 06, 2006

shine on you crazy...

coloreaza-mi diminetile cu un highlighter roz
permanent.
prinde-mi la gat siraguri de margele
stralucitoare.
ascunde-mi in par agrafe in forme de stele
argintii.
pune-mi pe deget inel cu onyx de un negru
cu reflexe.
incalta-ma in tocuri
cui.
imbraca-ma in rochii
vaporoase.
poleieste-ma de sus pana jos,
fa-ma sa stralucesc asemeni carbonului




si cand voi fi papusa perfecta,
rupe-mi tocurile de la pantofi
sfasie hainele de pe mine
ciufuleste-mi parul
sterge-mi machiajul
arunca-mi toate bijuteriile




si spune-mi ca diamantele inca stralucesc pe mine...



No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.