Wednesday, October 04, 2006

Capitulare

Prin prezenta, subsemnata Alina Vasilescu, aka Amelia, aka cine oi mai fi fiind, declar ca am capitulat in fata incapatanarii si a refuzului argumetarilor logice. Am obosit, m-am plictisit, m-am saturat pana peste cap de oameni care refuza sa priceapa, oricat de frumos si de logic le-ai argumenta. Mi-a ajuns cu explicatiile si informarile la timp, cu acuratete.

Gata!

Desigur ca asta nu inseamna ca aceeasi Amelia isi va lasa ambitiile, orgoliul, visele, dorintele la o parte. Oh, ba nu. Ba dimpotriva, se va inversuna si mai rau sa si le duca la bun sfarsit.

Uite-asa, de-al dracu ca nu vreti sa pricepeti cu buna. Nah sit and watch.

Stiu si io sa zic "NU"

3 comments:

Alecu said...

iara?!?! O_o

Amelia said...

oh yes. daca cumva ti-aiimaginat pentru o secunda ca s-a terminat, si ca m-am facut inteleasa, boy were you wrong! =))

Lord of Cearcane said...

Regula de aur a argumentatiei:

Nu merge cu fineturi, cu apropouri, nu merge nici cu argumente solide, nici cu exemple. Merge intotdeauna cu argumente care aduc in discutie defectele interlocutorului sau ale rudelor apropiate (ma-ta e grasa, prietena ta n-are tate, tu esti chel...)

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.