Sunday, October 22, 2006

Problem at hand

Aparent avem o problema. De anonimat. Surprinzator, oamenii par sa inceapa sa aiba tupeu la adapostul anonimatului. Incep sa spuna lucrurilor pe nume, incep sa dea in dreapta si in stanga, sperand ca nimeni vreodata nu va stii cine sunt cu adevarat. Ma intreb acu oare de cate ori i-am zambit frumos personajului care isi spune Didi Vava si Garrincha.

Eh, atata bai sa fie pe capul meu. For za record, pentru cei care nu sunt din Arad, Micalaca e un cartier cunoscut ca fiind cuibul de lansare al rapperilor de aici, plus femei destul de ieftine. Well, sorry micalacenilor pe care ii cunosc si nu se incadreaza in categoria asta.

La fel, Viva este una din primele discoteci ale Aradului, actualmente loc de intalnire al menostilor, din cate mi s-a spus. De asemenea, loc propice pentru agatat boarfe si dat la bot fraierilor. Ca deh, sunt o groaza de "ciumegi" pe acolo.

Pentru o secunda m-am gandit sa sterg commentul personajului. But then again, vorba cuiva, daca te cobori la nivelul lor, lumea nu mai simte diferenta. But then again, in cazul in care nu s-a inteles din prima, blogul asta nu are nevoie sa fie urmarit, citit, apreciat sau criticat. Blogul asta e aici pur si simplu pentru ca asa aveam eu chef in 05 Aprilie.

Nu o sa opresc commenturile, that would be really stupid. Insa, asa cum eu stiu sa apas "Back" daca am dat de ceva ce nu imi place, v-as ruga si pe voi sa faceti acelasi lucru.

Thank you,
Amelia

2 comments:

Alecu said...

si eu care credeam ca din cauza "zambilei" :b

Amelia said...

Se implica una pe alta :D

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.