Friday, July 13, 2007

Emotionally Unavailable

Cand ni se pune pata, ni se rupe de ce lasam in jur. Ne punem eticheta de Emotionally Unavailable, si, dupa noi potopul.

De unde atata aroganta? De unde atata miserupism? Eu nu am chef sa fiu de treaba, mi se fix falfaie ca pe langa mine au inceput sa freamate cel putin vreo 3 corpuri, intrebandu-se ce corabii mi s-au mai inecat, unde mi s-a frant o aripa, ce buza imi sangereaza?

Ia mai scutiti-ma de starile voastre pretioase. PMS continuu, asta sunteti cu totii.

Da, sunt furioasa. Nu, nu asa trebuia sa sune textul atasat fotografiilor de mai jos. Poate ca acum ar trebui sa imi cer scuze ca am dus imaginile in directia asta. Insa nu am sa o fac. Pentru simplul motiv ca poate cineva o sa reactioneze la semnalul acesta de alarma.


2 comments:

Anonymous said...

Dizertatia ta este indreptata, in mod evident, spre tine. Atat de inversunat este strigatul tau incat, devii din din acuzator, inculpat. Miserupismul pe care-l condamni se vede clar in indiferenta cu care-ti tratezi corabioarele proprii. In alta ordine de idei, mi-a placut articolasul tau . Toate cele bune .

Amelia said...

Sa stii ca mi-am recitit postul si ma intreb acum oare ce nervi oi fi avut atunci cand l-am scris, si mai ales, DE CE l-am scris?
Mda, avea dreptate un prieten, scriu prea intortocheat. Chiar si pentru mine, pare-se. :))
Imi multumesc pentru cuvintele tale. Da, era indreptata CLAR spre mine intreaga dizertatie :D

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.