Friday, July 27, 2007

My Angel


I can fly
But I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings
Revel in the songs that he sings
My angel
I can love
But I need his heart
I am strong even on my own
But from him I never want to part
He's been there since the very start
My angel
Bless the day he came to be
Angel's wings carried him to me
Heavenly

PS: Multumesc Alex pentru poza.

PPS: Multumesc Ale.

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.