Friday, December 24, 2010

Two Wrongs Make a Right, One Wrong Makes Everything Right

Ar trebui sa fac un bilant, ca asa se poarta la final de an. Si daca e sa ma iau dupa conceptia tuturor celor din jurul meu, ar trebui sa incep bilantul cu "abia astept sa se termine anul acesta, a fost un an oribil!"

Ei bine, m-am gandit mult daca a fost sau nu un an oribil. Si concluzia la care am ajuns este ca anul acesta probabil ca a fost unul dintre cei mai buni ani ai mei. Lasand la o parte problemele de sanatate, nu cred ca am fost vreodata mai linistita si mai implinita. Anul acesta mi-a adus inapoi oameni dragi, oameni fara care sufletul meu nu poate fi linistit, anul acesta mi-a adus locuri frumoase, cu povesti nenumarate, locuri pe care le-am strabatut cu dragul meu drag si cu oamenii de care vorbeam mai sus. Anul acesta mi-a adus atat de multe emotii, cat nu as fi crezut ca poti trai intr-o viata intreaga.

Insa toate astea nu ar fi insemnat nimic, daca anul 2010 nu mi-ar fi adus ceea ce pretuiesc acum cel mai mult: liniste. Am invatat anul acesta sa imi las la o parte temerile, frustrarile, supararile, nemultumirile, si sa imi incep fiecare zi spunandu-mi ca e bine... e din ce in ce mai bine...

2011 va fi mai bun. Stiu asta, o simt prin toti porii. Asa ca va urez si voua un 2011 cel putin la fel de incredibil cum a fost 2010-le meu. Si va iubesc, asa de mult va iubesc, si nu v-o spun niciodata, dar va iubesc, bah!

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.