Tuesday, August 29, 2006

57r1ng5 4774ch3d

Oare numai mie mi se intampla sa reflect in paginie blogului franturi de discutii pe care le port cu diferiti oameni? Ce e ciudat e ca par sa am o viziune mult mai elaborata in scris decat verbal. (Daca as vorbi acum cu un HR representative, ar face uber bahzah de mine)...

Ma gandesc ca poate de vina pentru asta e faptul ca nu trebuie sa privesc pe nimeni in ochi when writing, nu trebuie sa ma gandesc ca o sa rosesc, nu trebuie sa astept feedback, nu trebuie sa ma enervez pe mine ca reactionez prost la lipsa feedback-ului, sau, ma rog, la un feedback nefavorabil. In schimb, cand stau de vorba cu cineva, vrand - nevrand, asteptarile cresc, si ma regasesc de una singura, cu ziduri in fata, cu o groaza de temeri, cu fluctuatii in voce si ochi uneori plecati si umezi, cu inima batandu-mi nebuneste, cu mana tremurand pe inca si inca o tigara.

Mi se pare aberant sa ma vad asa. Nu am nici un fel de problema cu a intimida oamenii, negociez la sange daca e cazul, sunt transanta si rece, privesc si abordez discutiile cu un aer de superioritate opulent. Si atunci ma intreb idiot de unde dracu imi vine oprimarea asta, cand se pune problema unei afirmatii atat de banale si de lejere, de altfel? Ma gandesc ca poate ma scuza faptul ca nu (mai) sunt omul vorbelor, ci mai degraba al actiunilor. Insa stiu la fel de bine ca e imperativ uneori sa mai si rostesti una-alta. Si stiu si ca nu e bine sa te reprimi prea multa vreme. As putea foarte bine sa sfarsesc nemaistiind cum e sa spui asta.

Plus ca, dupa cum spuneam mai sus, I suck at receiving no or poor feedback. Asa ca prefer sa tac decat sa aud un "Hai, sictir" (uite, Bogdane, ca te si citez :)) ). Numai ca nu o sa stiu niciodata ce fel de feedback as primi pana nu mi-as lua inima in dinti.

Si daca am toate raspunsurile la problema mea, si stiu exact la ce sa ma astept si la ce sa nu ma astept, oare de ce dracu inca mai am reticenta asta in mine? Probabil ca spitting it out nu ar fi cel mai rau lucru care mi s-a intamplat.

Eh, one of these days. Probably. Maybe.

PS: 1 h3r3by w15h 2 7h4nk b00'5 d33p 5l33p, wh1ch h45 4ll0w3d m3 2 br347h3 4 b17 34513r f0r 4 f3w 71m35.

No comments:

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.