Thursday, August 03, 2006

Being Me


Doua fire epice complet diferite, care insa ma duc in aceeasi directie. De cand am devenit scary?!

Scenario no 1: Ma dau in vant dupa lensuri. Fie ca sunt in fata sau in spatele lor, m-am indragostit iremediabil si definitiv de ele. Output-ul e uneori foarte misto, alteori ma dezamagesc pe mine insami. Well, de data asta mi-a placut ce a iesit.
Sergiu a facut o super treaba. Joint effort, chiar mi-a placut. Then the copycat comes around. Si ma intreb acu ce sa fac? Sa ma amuz? Sa fiu flatata? Sa ma enervez? Fuck, mult prea multa tevatura probabil. Insa da, nu pot sa nu ma intreb: creez presiune asupra oamenilor? Ii sperii?

Scenario no 2: Discutie la ore tarzii cu un tip destul de cu capul pe umeri de felul lui. Om la locul lui, cu "nevasta", copil, extrem de lucid si de o inteligenta foarte fina. Alunecam usor catre discutia despre ce vor femeile, ce vor barbatii, ce anume cautam in partenerul nostru, ce le panicheaza pe femei si ce ii sperie pe barbati. Si tocmai cand imi spuneam: "Doamne, uite unul cu care pot sa port o conversatie mai lunga de 5 minute, fara sa o ia la fuga", dragul de el imi spune: "Stii, tu esti genul de femeie care inhiba. Pana si pe mine." Asa ca again, creez presiune asupra oamenilor? Ii sperii?

1 comment:

Alecu said...

adica ce ai spus tu in cuvinte acolo am spus eu aici in imagini?

http://www.flickr.com/photos/grig_jr/206000905/

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.