Tuesday, August 08, 2006

Quod Me Nutrit, Me Destruit

Unlike everything I always knew, unlike every presumptuous supposition, against all odds, that which feeds me, DOES destroy me.



Cand te lansezi pe o anumita orbita, nu te mai poti opri. Micile victorii zilnice nu fac decat sa te hraneasca, perdantii care cad step by step iti potolesc setea, privirile languroase iti incalzesc pielea, desi stii foarte bine ca nu esti decat aparenta unui compozitii instabile de temeri, dorinte, focuri si sentimente.

Autocontrol. Asta e tot. Asta imi face capul sa ticaie, asta imi tine pulsul la o rata normala, asta imi opreste inima sa imi sparga pieptul la 17:35.

Asa ca ramanem la forma de prezentare superflua, care insa pare sa aiba priza. Rosu frumos pe dinafara, ca nu se prea obosesc oamenii sa iti vada pistilul, frunzele sau spinii. Asa ca fericiti cei ce se uita mai adanc, poate ca e mai mult decat un rosu sangeriu, brazdat pe alocuri, si cu textura moale.

1 comment:

Amelia said...

hm. promiti tu? ca tare mi-e teama ca o sa ajung rosie sangerie one of these days :*
te pup, u're a darling as always.

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.