Thursday, September 07, 2006

Listing myself

Inspired by Freya, 60 things you might not know:

1. Sunt o egoista
2. Cateodata mint fara sa fie nevoie
3. Cateodata spun adevarul fara sa fie nevoie
4. Sufar de obsessive-compulsive behavior in ceea ce priveste shoppingul
5. Am un fetis pentru pantofii cu toc, bijuterii, lenjerie
6. Urasc femeile care simuleaza
7. Nu am nici cea mai vaga idee ce sunt toate porcariile alea mici de pe un procesor
8. Stiu sa impachetez cadouri mai bine decta cele care faca asta for a living
9. Mor dupa jeansi
10. Innebunesc cand am mancarimi in talpi
11. Nu suport lovituri peste spate
12. Nu genul « ala« de lovituri :P
13. I love sex
14. As muri daca nu as avea unghii frumoase
15. Mor dupa spatele barbatilor
16. Injur prea mult
17. Cromozomii XY sunt destul de multi in genele mele
18. Urasc femeile proaste
19. Valabil si pentru barbatii prosti, cu precizarea ca aia te pot amuza uneori
20. Am mari probleme cu fierea si stomacul
21. Detest anticonceptionalele
22. Ma scot din sarite campaniile feministe
23. Ma enerveaza bloggerii cu figuri in cap
24. Mi-ar placea sa POT sa calatoresc atat de mult cat imi doresc
25. Imi place sa fiu agitata
26. Sunt eficienta cu deadlines si stress pe mine
27. Ador sa dansez
28. Asta pentru ca imi place muzica la nebunie
29. Imi plac femeile frumoase si destepte
30. Urasc lipsa simtului umorului
31. Ma enerveaza durerile premenstruale
32. Vreau o Amelia mica si frumoasa
33. Sunt claustrofoba
34. Ma mandresc cu marile mele defecte: incapatanarea si orgoliul nemasurat
35. Sunt narcisista
36. Iau foc daca cineva are draci pe mine
37. Imi place atentia. Cea acordata mie, evidemment
38. Am un virus in sange, si a dracu sa fiu daca vreau sa il scot de acolo
39. Am prea multi ratati in lista de messenger
40. Nu sunt destul de rea cu unii oameni
41. Sunt prea rea cu unii oameni
42. Nu am nici un pic de intelegere pentru lenesi, mincinosi si lasi
43. Sunt dependenta de tigari, guma de mestecat, inghetata
44. Vreau sa cunosc mai multi oameni ca Ristena si Andrea
45. Ador italiana
46. Vreau o menajera
47. Mi-e dor de daddy
48. Intru in sevraj la a doua cafea zilnica
49. Imi place fotografie, indiferent daca sunt in spatele sua in fata lentilei
50. Nu m-as schimba cu nimeni altcineva
51. Dorm mai putin decat as vrea si mai mult decat e cazul
52. Iubesc mult, tare si lung
53. Mi-e frica de NU
54. Am o capacitate ciudat de ridicata sa trec de la o stare la alta
55. Imi place sa fiu hype
56. Urasc sa fiu scoasa din context
57. Detest sa mi se taie gatul pentru lucruri pe care oamenii nu le inteleg
58. Am nevoie de sprijin de la oamenii dragi mie
59. Urasc sa mi se spuna "Am inteles", numai ca sa se opreasca discutia. Nu, nu ai inteles...
60. Oiubesc pe cea care refuza sa inteleaga, contrar noilor ei credinte.

2 comments:

Amelia said...

ce nu stiai? :P

Amelia said...

you name it, si promit sa dezvolt :*

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.