Saturday, September 02, 2006

The Mudblood

Said Slytherin, 'We'll teach just those
Whose ancestry is purest.'
Said Ravenclaw, 'We'll teach those whose

Intelligence is surest.'
Said Gryffindor, 'We'll teach all those

With brave deeds to their name,'
Said Hufflepuff, 'I'll teach the lot,

And treat them just the same.'


Sunt oare un Mudblood pe care se lupta "casele"? Sunt tot ceea ce voi nu intelegeti, tot ceea ce voi ati sperat sa NU fiu. Da, sunt familista, da, va iubesc pe toti more than words can say, da, va apreciez, va respect si va stimez, dar nu asa cum vreti voi. Am felul meu, sunt rece si incapatanata, sunt orgolioasa si ambitioasa. Ceea ce evident nu inseamna ca ma dezic de voi.

Cu atat mai mult de tine, care m-ai hranit, m-ai ridicat, m-ai sustinut, m-ai invatat, m-ai facut om. Nu imi vad viata fara tine, nu respir normal fara tine, nu sunt completa fara tine. Si stii asta mai bine decat lasi sa se vada. Esti perfectly aware de dragostea mea bolnavicioasa pentru tine. Si atunci nu inteleg de unde panica asta? De cand distanta desparte oamenii care se iubesc? De cand distanta ne face sa uitam ce sange ne curge prin vine? Fii sigura ca distanta care s-a pus intre mine si papa nu m-a facut sa uit cine e, nu mi l-a scos din minte nici o secunda. Si stiu ca nici tie.

Nici macar nu stiu de ce curg randurile astea. Probabil ca sunt pentru ca am obosit sa incerc sa dau explicatii pentru actiunile mele, probabil pentru ca inca incerc sa imi justific deciziile, probabil pentru ca te iubesc prea mult si am nevoie de sustinerea ta. Sau probabil doar pentru ca sper ca macar asa sa ma asculti.

Mi-ai spus de nenumarate ori ca ai incredere in judecata mea si in fortele mele. Well, acu e cazul sa o demonstrezi mai tare decat oricand. Stii, it's what families do: they stick up for one another.

Adica exact ca si ei...

1 comment:

Alecu said...

i think u're blowing in the wind

Daca ai ajuns sa citesti asta, esti PREA curios!!!

Copyright 2006-2007 Alina Vasilescu - http://ame-lia.blogspot.com/ - alina.vasilescu@gmail.com. Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.